آرشام مکوندیآرشام مکوندی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

شکوه لحظه های زندگی

عشق ماشین

1392/12/2 1:30
320 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل به قول خودش عشق ماشینه و اسم اکثر ماشین ها رو بلده قلبو اندازه رینگشون رو میدونه. اسم کارخونه سازنده و اسم موتورشون رو هم بلده (البته بابا یادش داده). یک کاغذ یادداشت هم داره که بابایی مهربون اسم ماشین ها و اندازه رینگ و شرکت سازنده و موتور رو یاداشت کرده و هر وقت مامان نمیتونه به سوالات گل پسرش جواب بده از اون کاغذ کمک می گیره.

در چند روز پیش با بابابزرگ رفته بود بیرون یک پیکان دید و به بابازرگ میگه رینگ پیکان سیزدهه  رینگ پراید هم سیزدهه ولی رینگ تویوتا شونزدهه. یک فایل پی دی اف هم داره که پر از عکس ماشینه  و حالا هم یاد گرفته که خوش لب تاپ رو روشن کنه و نگاش کنهقلب برای تعمیر آیفن خونه بابابزرگ برقکار اومده بود و طبق معمول آرشام هم اونجا بودقلب از آقای برقکار سوال کرد رینگ موتورت چنده؟ اون هم گفت والا خودمم نمی دونم اقا پسر باهوش. چند روز پیش کلی روزنامه رو برداشته و عکس ماشین هاش رو جدا کرد  و امروز هم اون ها رو رو کاغذ چسبوند:

عشق ماشینعکس یک مگان رو به من نشون داده و گفت مامانی میدونی این چه ماشینیه؟ منم با اعتماد به نفس گفتم ال نود. بعد میگه نه مامان اشتباه گفتی خوب دقت کن می بینی که مگانه نیشخند. صدای ماشین مون رو هم تشخیص میده و وقتی که بابا از بیرون میاد تا ماشین رو تو پارکینک پارک میکنه، میگه مامان این صدا ماشین خودمونه قلب. حالا هم که به عمو هوشمند گفتیم براش مجله ماشین بیاره تا تخصصی تر کار کنه قلب

و قصه های ما با آرشام عشق ماشین ادامه دارد................ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان اهورا
3 اسفند 92 12:09
درست مثل اهورا.... فکر کنم 12 سالگی باید براشون ماشین بخریم