آرشام مکوندیآرشام مکوندی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

شکوه لحظه های زندگی

این روزها با عسل

1392/8/15 13:35
321 بازدید
اشتراک گذاری

عسل

جمعه گذشته مامان به فکر افتاد که عسل با رشد گیاهان آشنا بشه و به همین خاطر سراغ حبوبات رفتند و بقیه ماجرا رو هم که در تصاویر می بینید:

عسل

عسل

عسل هر روز میره تو تراس و بشون آب میده.

امروز (پنج شنبه) هم ماش و عدس ها جوانه زدند و عسل کلی براشون ذوق کرد.

عسلپس خوشحال کردن بچه ها و آشنا کردن اونها با طبیعت نیاز به هزینه زیاد و خونه بزرگ نداره !!!!!!!!!!!!

تعطیلات غدیر هم بابابزرگ اینا رفته بودن شیراز. از شیراز برای عسل ماشین و ساعت سوغاتی آوردند. مرسی بابابزرگ و مامان بزرگ مهربون:

عسل

ساعت

عسل

مامان هم برای ماشین بازی آرشام یک جاده دوطرفه پارچه ای درست کرد تا با ماشین هاش حسابی سرگرم بشه. پسرک مارکوپولوی ما هم همش در جاده چالوس سیر می کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!

از صبح تا شب همش با ماشین هاش مشغوله.حلقه کمر  رو هم مامان از مغازه پلاسکو بوستان خرید. وقتی از مغازه اومدیم بیرون آرشام رو به مامان میگه: مامانی دستت درد نکنه برام حلقه خریدی خیلی دوستت دارم. و قند تو دل مامان آب میشه و خدا رو هزاران بار برای داشتن چنین پسری شکر می کنه. مبارکت باشه گل قشنگم.

عسل

و فعالیت هنری دیگری از جانب مامان. ساخت حلقه برای در اتاق آرشام. که باز هم آرشام کلی براش ذوق کرد.

هنر

 عسل

 این قسمت بعداً به این پست اضافه شد. عکسهای بالا مربوط به 9 آبان و عکسهای زیر مربوط به امروز 15 آبان هست که کشت حبوبات عسل رو نشون میده و عسل خوشحال از به نتیجه رسیدن کارش. همیشه موفق باشی پسر گلم.

عسل

عسل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اهورا
18 آبان 92 9:48
سلام ارشام جون خوبی عزیزم دلم حسابی برات تنگ شده بود وای چه گیاهای قشنگی چه بزرگ شدن ؟افرین به شما و مامان دانشمندت ما هم مشتری حبوباتات هستیم یادت نره گل پسر
مامان اهورا
18 آبان 92 9:50
به به بازم دوست ما یه هنر جدید خلق کرد خیلی حلقه قشنگ شده دستت درد نکنه ما هم اموزشش رو میخوایم تو وبلاگ بزار ممنون میشم